A Microsoft tiltásokkal kapcsolatos hibák és megoldások (S3150 és S3140)

Honnan ismeri fel a hibát?

Amennyiben Microsoft-hoz tartozó e-mail címre küld levelet (például @yahoo.com, @hotmail.com, @outlook.hu, @outlook.com végződésű címzettnek), az alábbi hibaüzenethez hasonló érkezik vissza a feladónak:

CÍMZETT@outlook.hu
host eur.olc.protection.outlook.com [104.47.0.33]
SMTP hiba távoli e-mail szerverről pipelined MAIL FROM:hello@KÜLDŐCÍM SIZE=10900 után:
550 5.7.1 Sajnos [KÜLDŐIP] címről érkező üzeneteket nem sikerült elküldeni. 
Kérjük, lépjen kapcsolatba az internetes szolgáltatójával, mivel az ő hálózatuk része a tiltásokat tartalmazó listánkban (S3150). 
Emellett hivatkozhat az alábbi weboldalra, ahol további információkat talál: 
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [HE1EUR01FT027.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com]
Küldő MTA: dns; KÜLDŐSZERVER

vagy

CÍMZETT@hotmail.com

host hotmail-com.olc.protection.outlook.com [104.47.58.161]
SMTP hiba távoli e-mail szerverről pipelined MAIL FROM:info@KÜLDŐCÍM SIZE=8680 után:
550 5.7.1 Sajnos [KÜLDŐIP] címről érkező üzeneteket nem sikerült elküldeni. 
Kérjük, lépjen kapcsolatba az internetes szolgáltatójával, mivel az ő hálózatuk része a tiltásokat tartalmazó listánkban (S3140). 
Emellett hivatkozhat az alábbi weboldalra, ahol további információkat talál: 
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [BN8NAM11FT008.eop-nam11.prod.protection.outlook.com]

A probléma részletes ismertetése

Fontos tuni, hogy szerverünket ügyfeleink széles körben használják, ami időnként technikai problémákhoz vagy korlátozásokhoz vezethet. Az ilyen helyzetekben előfordulhat, hogy a Microsoft rendszerének szigorú és nem publikus szűrési szabályai (pl. S3150, S3140 stb.) átmenetileg blokkolják a szerverünkről érkező leveleket. Sajnálatos módon nincs lehetőségünk azonnali feloldásra, de mindig jelentést teszünk a Microsoft felé a megfelelő egyeztetési felületen. Az ilyen jelentések feldolgozása időigényes lehet, általában 1-7 munkanapot vesz igénybe a bejelentéstől számítva.

Kérjük, hogy amennyiben bármilyen hibát tapasztal, küldjön nekünk üzenetet Bejelentés elküldése/Hibabejelentés - Levelezés menüponton keresztül, hogy minél gyorsabban értesülhessünk róla, és jelezni tudjuk a problémát a Microsoft felé.

Köszönjük a megértését és türelmét!

Cikk részletei

cikkazonosító:
13
Értékelés :